13 lis 2015

Avene Cold Cream – idealny krem na zimę


W okresie jesienno-zimowym nasza skóra nie ma łatwo, ponieważ jest narażona na wiele niesprzyjających jej czynników.Trudne warunki, takie jak niska temperatura, silny i mroźny wiatr, a także przebywanie w ogrzewanych pomieszczeniach, powodują jej podrażnienie.Powinnyśmy w tym okresie zabezpieczyć naszą skórę odpowiednią pielęgnacją.
Dla wszystkich typów cery, ważne w tym okresie jest odpowiednie nawilżanie i odżywianie skóry, to wszystko może nam zaoferować odpowiedni krem na zimę.W tym okresie, ważne jest, aby stosować kremy o bardziej tłustej konsystencji, które pozostawią na skórze film ochronny.Moja cera jest mieszana, ze skłonnością do przetłuszczania się w sferze T.Długo poszukiwałam właściwego kremu na zimę, aż do momentu, gdy zaprzyjaźniona dermatolożka poleciła mi krem z firmy Avene Cold Cream.Okazał się on strzałem w 10 i póki co, nie znalazłam nic lepszego.
Poniżej przedstawiam wam listę zalet tego kremu:
1.Krem ma lekką konsystencję
2.Nie uczula, nie zapycha i nie pogarsza stanu skóry
3.Koi skórę i łagodzi podrażnienia
4.Po zastosowaniu skóra wydaje się bardziej napięta
5.Łatwo się rozprowadza
6.Skóra jest odżywiona i elastyczna i wspaniale nawilżona
7.Krem jest bardzo wydajny
8.Krem jest idealny dla cery wrażliwej i ze skłonnością do naczynek
9.Ma przyjemny, nie drażniący, delikatny zapach
10.Zostawia lekki film na skórze(krem zwiera wosk pszczeli i olejki roślinne), który doskonale chroni przed zimnem, wiatrem i utratą wody
11.Nadaje się pod makijaż
A wy macie jakiś sprawdzony krem na zimę, który możecie polecić?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz