31 sie 2015

Tropical suit

Niestety, czy tego chcemy czy nie, mamy  końcówkę sierpnia i kolejny letni sezon prawie, już za nami!Wcale jednak nie mam zamiaru poddawać się myśleniu, o jesiennych trendach, które obecnie wyskakują ze wszystkich magazynów o modzie.Po prostu nie chcę, aby lato się skończyło!!!
Dowodem na to jest dzisiejsza stylizacja, która utrzymana jest w bardzo letnim klimacie.Tego lata moje serce kompletnie skradły kombinezony, normalnie szał hehe ten post, na moim blogu to już trzecia propozycja takiego kombinezowego looku.
Kombinezon w tropikalne palmy, który mam na sobie od razu, skradł moje serce.Powód jest bardzo prosty, jest to bardzo wakacyjny wzór, który kojarzy mi się z ciepłem i słońcem, po za tym soczyste, zielone palmy wprawiają mnie w przyjemny nastrój na resztę dnia. Tropikalny klimat na ubraniach zawsze dodaje mi pozytywnej energii i za to uwielbiam takie wzory.Miłego oglądania, dajcie znać co myślicie w komentarzach.







Tropical suit/Tropikalny kombinezon/ MOSS COPENHAGEN
Shoes/Buty/H&M
Bag/Torebka/VINTAGE
Sunglasses/Okulary/ALDO






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz