9 lut 2016

CHANTARELLE-RECENZJA- dermokosmetyki i kosmetyki profesjonalne



Zadbana cera jest wizytówką każdej kobiety, dlatego powinnyśmy pielęgnować ją najlepiej jak tylko potrafimy.Oczywiście na co dzień pomagają nam w tym, odpowiednio dobrane kosmetyki do twarzy.W dzisiejszym poście, chciałabym przedstawić wam recenzję trzech kosmetyków do pielęgnacji twarzy marki CHANTARELLE.

CHANTARELLE, jest to Polska marka dermokosmetyków i kosmeceutyków, stworzona dla specjalistycznej i kompleksowej pielęgnacji urody, dostępna w gabinetach dermoestetycznych.
Mottem firmy jest ” Filozofia nieinwazyjnego piękna, piękno i perfekcja od pierwszego zastosowania”
Receptury preparatów marki Chantarelle, opierają się bowiem na najnowszych osiągnięciach biotechnologii i farmacji, oraz cennych składnikach, pochodzących z natury, tworząc innowacyjną jakość kosmetyków, z wysoką skutecznością i bardzo dobrą tolerancją dla skóry.Oferta marki Chantarelle jest bardzo szeroka, ja miałam przyjemność wypróbowania trzech kosmetyków tej marki.
1.LA AQUA- Moisturising Day Cream SPF 20 UVA/UVB
Jest to krem nawilżający i odmładzający na dzień, przeznaczony dla skóry suchej, odwodnionej i nieelastycznej.Krem, ma w składzie m.i.n estry kwasu mlekowego, proteiny jedwabiu, alatoninę, ekstrakt z lukrecji, olej z róży rdzawej, masło shea.
MOJA OPINIA NA TEMAT KREMU LA AQUA:
Nie bez powodu krem ten znajduje się na liście bestsellerów klientek marki Chantarelle, ja również jestem nim zachwycona.
-krem ma gęstą i treściwą konsystencje, ale jest wydajny
-szybko się wchłania, nie jest tłusty
-ma piękny, luksusowy zapach, chociaż dla mnie nieco zbyt intensywny, ale to kwestia gustu
-po jego zastosowaniu, długo utrzymuje się poziom nawilżenia skóry
-skóra jest po nim gładka, miękka i bardziej sprężysta
- buzia wygląda na zdrową i wypoczętą
-krem pomaga zregenerować się skórze
-nie uczula, nie podrażnia, nie zapycha porów
2.SPECIAL AESTHETICS LUMI CREAM Face&Eyelid Peeling
LUMI CREAM jest to peelingujący krem enzymatyczny, dla skóry twarzy, zawiera enzymy z papai, naturalne saponiny z mydlnicy lekarskiej, oraz nawilżający ekstrakt z rabarbaru, a także rozjaśniający ekstrakt z indyjskiej rośliny Punarnava
MOJA OPINIA O LUMI CREAM:
-peeling rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt skóry
-cera po nim jest gładka, dobrze oczyszczona i odświeżona
-peeling nie wywołał u mnie podrażnień, nadaje się dla skóry wrażliwej
-produkt ma przyjemny, delikatny zapach
3.ROYAL GLOW CLINIC- SPF 20 UVA/UVB -Krem rewitalizująco-rozświetlający na dzień

Krem, przeznaczony jest dla cery zmęczonej, bez blasku.Łagodzi oznaki zmęczenia, a także objawy stanów zapalnych, koi i uspokaja skórę.Zawiera bogaty kompleks witaminowy, a także kwas hialuronowy, ekstrakt z nagietka i wiele innych dobroczynnych składników.
MOJA OPINIA NA TEMAT ROYAL GLOW CLINIC:
-krem jest wydajny, ma idealną konsystencję i przyjemny delikatny zapach
-doskonale i szybko się wchłania
-skóra po jego użyciu jest dobrze nawilżona, odżywiona i aksamitna w dotyku
-krem pozostawia na skórze delikatną satynową warstwę, która daje estetyczne wykończenie
-nie wywołał u mnie żadnego podrażnienia
-krem aktywnie rewitalizuje skórę i poprawia jej koloryt, moja cera jest po nim bardziej promienna
Podsumowując, wszystkie trzy kremy są godne polecenia, opisy producenta pokrywają się z ich działaniem i jestem z nich bardzo zadowolona.Mają bardzo estetyczne szklane opakowania i bardzo fajny,oraz treściwy dobroczynny skład.Natomiast dla mnie numerem jeden z pośród wyżej prezentowanych kremów jest zdecydowanie La AQUA-krem nawilżający, moja skóra bardzo się z nim polubiła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz